HP ENVY Photo 6230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY Photo 6230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

hp k 27-11-2022

nooit meer een HP printer

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Wat een miskoop, Printen en scannen gaat goed. maar wat ik het meest vervelende vindt is dat ik eerst een app moet downloaden, een account aan maken bij hp. en dan pas kan ik scannnen. Belachelijk, ik kan deze printer niet rechtstreeks van uit mijn netwerk verbinden zonder dit account.
ook het bestellen van inkt bij HP is slecht. ik wacht nog steeds op mijn inkt patronen of mijn geld retour.
Ja ik heb dit al besproken met HB maar krijg geen reactie.

nooit meer iets van HP wat een slecht merk. (ook al een slechte ervaring met een HP laptop.)

Pluspunten

• printen gaat goed
  • fotos afdrukken

Minpunten

• scannen aleen met account
  • niet rechtstreeks te benaderen van eigen netwerk
  • print opvang is niet automatisch,

Tabouret 10-09-2020

gebreken na 2 jaar

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

regels overslaan, slechte kwaliteit en verkeerde kleur selectie, ondanks nieuwe originele inktpatronen, ondanks gebruik herstel en service software. uiteindelijk kost het veel tijd om nog een acceptabele afdruk te krijgen, inmiddels vervangen door een canon TS5055, 1/2 jaar probleemloos

Minpunten

• niet betrouwbaar

tabouret 23-05-2020

probleemprinter

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

2 jaar in bezit, aanvankelijk goede resultaten, nu moet ik alle toeters en bellen aanwenden om een redelijk resultaat te krijgen, ik gebruik de originele cardridges, meerdere malen koppen reinigen, test en hulpprogramma meerdere malen uitvoeren, kost een hoop dure inkt en ergernis, en dat iedere keer als de printer een tijdje niet gebruikt is, kleuren reproductie laat te wensen over

Pluspunten

• goedkoop
  • wifi

Minpunten

• geen stabiel resultaat
  • onbetrouwbaar

Bobvp 24-02-2020

Compacte all-in-one printer met geweldige Service

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Sierlijke en compacte printer.
Geeft bijna geruisloos prachtige prints.
Voor een leek eenvoudig te installeren.
Ik deed het via Iphone.
goed en makkelijk scannen.
Kopieeren fluitje van een cent.
Bovendien een geweldig HP InstantInk programma.
Geen gedoe meer met namaak inkt, dit is origineel en goedkoper.
En een geweldige en geduldige Klantenservice.
Online en indien nodig poer telefoon, nog nooit meegemaakt.
ben namelijk een leek dus goede hulp voor mij is fantastisch.

Pluspunten

• Prima apparaat
  • Compact en geruisarm
  • Mooie kleuren prints
  • Veel waar voor je geld
  • InstantInk programma

Minpunten

• Geen voor mij

Ouwerik 24-11-2019

Zéér Stille WiFi Printer

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Fantastische stille WiFi printer die perfecte kleurgetrouwe prints maakt en ook nog eens prachtige foto's afdrukt, gewoon vanaf uw luie stoel of vanaf uw werk of waar dan ook via een uniek en specifiek printergebonden email adres, die u overigens naar hartelust kunt delen met wie u wilt, de printer werkt met twee cardridges, bestaande uit een 3-kleuren en een zwarte inkt cardridge...

Ook is de printer software instaleren een fluitje van een cent, gewoon even de HP smart & HP print service app downloaden, ga voor de Android gerelateerde apparaten naar de 'Google Play Store' en voor de Apple gerelateerde apparaten gaat u naar de 'Apple App Store' en volg vervolgens de instructies op het printerdisplay (wel eerst even de printer gebruiksklaar maken) als u alles gedaan heeft wat er op het display wordt aangegeven dan heeft u nu dus al uw eerste pagina middels de printkopuitlijning gemaakt, ga nu ook via de HP Smart App op uw smart apparaat een afdruk via de WiFi verbinding te maken, gelukt..? Mooi, indien u nog een computer of laptop met de printer wilt verbinden, download u dan eerst even de bijbehorende software en printerdrivers op www.support.hp.com vervolgens even installeren en een usb-printerkabel (niet bijgeleverd..!) aan de achterkant boven de stroomkabel insteken en de stekker die aan de andere kant van de kabel zit steekt u in een vrij usb-slot van uw computer of laptop en start daarna de computer of laptop opnieuw op, wacht nu enkele seconden op de melding dat uw drivers geinstalleerd zijn en uw apparaat gereed is voor gebruik...

Verders ben ik heel positief over het ink service plan van HP dat zij zelf het 'HP Instant Ink' abonnement noemen, het is namelijk een zeer voordelige manier om op tijd en tegen gereduceerde tarieven aan originele HP inkt cardridges voor uw printer te geraken, uw leest hier alles over op de website van de consumentenbond (gratis)

Verders is het prettig dat er een combinatielade voor zowel normaal papier als foto papier aanwezig is op de printer zodat ze gelijktijdig stofvrij, kreukvrij en vochtvrij in een gesloten compartiment kunnen blijven liggen zodat de printer altijd klaar is voor gebruik...

Pluspunten

• Stil
  • Combi-lade voor papier
  • HP Instant Ink printer
  • WiFi

Minpunten

• Geen USB Printerkabel
  • Geen installatie CD

Marjan 23-06-2019

Betaalbare all- in-one wifi printer.

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Bij Print About vond ik deze aantrekkelijke all-in-one printer. Ik had gekeken waar hij het goedkoopste was. De printer werkt naar verwachting. Hij heeft ook een papierlade waarin het papier kan blijven leggen.

Pluspunten

• Photoprinter.
  • Papierlade.

Dré 30-04-2019

Ik kan weer printen!

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Vandaag thuis ontvangen via webshop. Inmiddels "aan het lopen" gekregen, Was een hele klus, maar ik bleef geloven in een goed eindresultaat. Op mijn laptop onder Windows 10 voor elkaar gekregen. Ik kan mij voorstellen, dat menigeen afknapt tijdens dit proces. Maar ja, onder de "digitale"motorkap duiken vind ik wel leuk. Mijn vorige printer, HP Photosmart, begon eergisteren te lawaaien: ratelen , in plaats van printen. Met deze nieuwe printer kan ik hopelijk weer even vooruit.

Pluspunten

• prijs
  • all-in-one

Minpunten

• installatie

Deborah 13-03-2019

Mooie printer Photoprinter kopieer en scannen

Mooie printer Photoprinter kopieer en scannen
Werk heel goed makkelijke software en makkelijk in gebruik

Giorgio 13-10-2018

Snelle installatie, zeer gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Hebben de printer nu een paar dagen in gebruik. De installatie ging vlot en soepel. Ook het instellen van draadloos printen ging heel snel. Dubbelzijdig printen, goede foto kwaliteit en print vlot zwart - wit pagina's. Kortom een heel fijne printer.

Pluspunten

• Print vlot zwart - wit
  • Stil
  • Snelle en goede installatie
  • Snel WiFi in te stellen

Minpunten

• Nog geen

Frank 12-10-2018

Heel mooie foto,s

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

De printer is heel makkelijk te installeren. Printkwaliteit is zeer goed, zeker de foto,s zijn professioneel van kwaliteit. Ik gebruik de printer in een draadloos netwerk en dat werkt prima.
Ook het instant inkt systeem van HP is een prettig systeem om altijd inkt te hebben op het juiste moment

Pluspunten

• Heel goede foto,s
  • Makkelijk te installeren

Michael van der Heiden 30-08-2018

Ideale printer!

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Ideale printer om snel even een fotoafdruk te maken via de telefoon, of om werkstukken en rapporteren te printen.
Installatie was een makkie en wat een vrijheid om via Wi-Fi te werken.

De afgesloten foto en papier lade is voor mij toch het verkooppunt, geen gedoe meer met vies geworden papier omdat je soms te weinig print of dat er stof zijn intrede heeft gedaan in de papierlade.

Pluspunten

• Afgesloten papierlade
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Met uitgeklapte opvanglade kwetsbaar

Stephanie 19-08-2018

all in one super printer

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Printer is super. Alles wat je eigenlijk van HP verwacht. Printen gaat snel en maakt weinig herrie. heel handig is de dichte papierlade, zodat het papier er nooit scheef in kan gaan. De installatie ging ook super snel. En de handige apps voor de telefoon en tablet werken ook super snel.
Inkt is vrij zuinig. En gaan ook lang mee.

Pluspunten

• printer is super
  • Weinig herrie
  • dichte laden voor papier
  • inkt is zuinig

melisjem 15-08-2018

Multifunctionele printer

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Dit is een echt all in one printer. Hij kan scannen, kopiëren en printen. Hij kan makkelijk verschillende soorten papier verwerken. Ook heeft de printer een aparte lade voor fotopapier van 10X15. De printer drukt superscherp foto's af die niet te onderscheiden zijn van professionele afdrukken. De printer is zeer stil tijdens het printen.

Pluspunten

• Superscherp foto's
  • Meerdere soorten papier mogelijk
  • Zeer stil

Minpunten

• Cartridge gaat snel leeg

madtweety 14-08-2018

Fijne printer, goede kwaliteit foto's

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

De printer is makkelijk in gebruik te nemen, het is heel makkelijk om vanaf een mobiel apparaat te printen. De printer is snel en heeft de mogelijkheid om 2 verschillende maten papier op te slaan in de printer. De foto's die ik heb afgedrukt zien er super uit! Net als een echte foto. Ook de scanfunctie werkt prima en snel.

Pluspunten

• Kwaliteit prints
  • 2 papierlades
  • Snel
  • geruisloos

Minpunten

• installatie iets lastig

Arno van Helmond 14-08-2018

Handige veelzijdige printer.

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Handige printer voor het huis, tuin en keuken gebruik. De fotolade is erg handig waardoor je sneller een foto afdrukt. Met de geboorte van onze zoon is dit veel van pas gekomen. Wel gaat hierdoor de kleuren cartridge erg snel terug. Een meerwaarde is de WiFi functie. Hierdoor is een foto vanaf een mobiel apparaat een eitje om naar de printer te sturen. De kwaliteit van de foto's en A4 prints zijn erg goed te noemen, boven verwachting! Al met al toch een goede koop.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Handige gescheiden fotopapierlade
  • Makkelijk te installeren
  • Handig vanaf een mobiel apparaat te printen

Minpunten

• Kleuren cartridge gaat snel leeg

Vilmaris 08-08-2018

Goede kwaliteit printer met uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Ik ben een tevreden gebruiker van de ENVY 6230 All-in-One fotoprinter. Het installeren en gebruiksklaar maken van de printer en de bijbehorende smartphone app nam wel enige tijd in beslag, maar de installatie staat duidelijk beschreven in de bijgeleverde handleiding. De kwaliteit van zowel geprinte documenten als foto's is zeer goed te noemen. De kleuren en afbeeldingen van de geprinte documenten en foto's zijn helder en scherp. De ENVY 6230 All-in-One fotoprinter drukt af zonder teveel geluid te maken en de snelheid van printen is ook goed te noemen. De bediening via de smartphone verloopt goed en ook het printen via het unieke email adres van de printer gaat zonder problemen. Het oog wil ook wat en de printer ziet er qua design goed uit, is compact en daardoor ook makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Stil
  • Goede printkwaliteit, zowel documenten als foto's

Minpunten

• Papierlade steekt iets uit

Crazyheidi 06-08-2018

Prima printer, erg fijn met wifi

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

In eerste instantie schrok ik wat van de grootte en het gewicht van deze printer. Maar eenmaal uitgepakt ging ie als een zonnetje. Het installeren van de printer en de bijbehorende apps was heel simpel. De eerste print (foto op fotopapier) had wat strepen, maar daarna rolde de ene prachtige foto na de andere uit deze printer. Zo van mijn telefoon of van facebook, via de app op papier. Ik ben enorm tevreden.

Pluspunten

• wifi
  • afdruksnelheid
  • simpel in gebruik

Minpunten

• formaat
  • gewicht

Ellen1976 06-08-2018

Eenvoudige installatie, mooie kwaliteit

Geschreven voor: HP ENVY Photo 6230

Deze printer is echt boven verwachting. Kwaliteit en gebruiksgemak zijn voorop gesteld. Qua design is hij strak en compact. Persoonlijk hou ik meer van witte apparatuur, maar deze zwarte misstaat niet in mijn thuiskantoor. In eerste instantie lijkt de installatie wat ingewikkeld maar door de app en alle info op het scherm kan het gewoon niet misgaan. Voordat je het weet liggen de eerste printjes al voor je klaar. Hij print niet heel erg snel, maar daar krijg je mooie kwaliteit printjes voor terug. De kleuren van de foto’s zijn schitterend en tot nu toe houden ze zich ook erg mooi. De cartridge service is echt super. Al met al echt enorm tevreden. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliiteit
  • Eenvoudige installatie
  • Bediening vanaf telefoon
  • Bestelling cartridges

Minpunten

• Kleur
  • Niet heel snel maar wel kwalitatief